Hey starter met funding
Geweldig nieuws! Je hebt je pitch perfect gemaakt en investeerders aan boord gehaald. Nu is het tijd om vol gas te geven. Maar pas op! Vaak gaat alle aandacht naar de ontwikkeling van het product of dienst en de website, terwijl het perspectief van de klant en actieve marketing worden vergeten.
Wist je dat 90% van de start-ups faalt?
Een verkeerde inschatting van de marktvraag is de belangrijkste reden. Zorg ervoor dat jij niet bij die 90% hoort. Doe de Marktrisico Check en vermijdt valkuilen.
Wat is de Marktrisico Check?
Het begint met het in kaart brengen van je innovatie-ecosysteem. Innoveren doe je namelijk niet alleen. Andere partijen moeten ook iets doen. Je hebt 3 soorten risico’s: innovatie, adaptie of executie.
Het goede nieuws!
Met de Marktrisico Check zie je de afhankelijkheden en spoor je de ‘blind spots’ eenvoudig op. Met een klein team doorloop je vier stappen en vertaal je strategie naar tactiek. Zo krijg je helderheid over je positionering, waardepropositie en marktbewerking.